Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 09:45:15 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/03931 aadressile 
Harju maakond, Kose vald, Kose-Uuemõisa alevik, Metsa tänav// Krei küla, 
11205 Kuivajõe - Kose-Uuemõisa tee// Kuivajõe - Kose-Uuemõisa kergtee L8// 
Kurvitsa// Roosipõllu// Teeääre (Metsa tänava sidekaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26904157>  (menetlus nr: 
418345), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister